Inżynieria lądowa

> Fora > Biznes i życie zawodowe w Niemczech > Inżynieria lądowa

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    lunatyk
    Uczestnik

    Witam, jadę do Niemiec ze zjazdem rodzinnym. Jestem inżynierem budownictwa z 4-letnim doświadczeniem. Nie mówię po niemiecku, jak mam się zająć znalezieniem pracy zaraz po wyjeździe? Za ile miesięcy-lat coś wraca na właściwe tory?

    Witam, jadę do Niemiec ze zjazdem rodzinnym. Jestem inżynierem budownictwa z 4-letnim doświadczeniem. Nie mówię po niemiecku, jak mam się zająć znalezieniem pracy zaraz po wyjeździe? Za ile miesięcy-lat coś wraca na właściwe tory?

    Witam,

    Przede wszystkim, gdy przyjeżdżasz tutaj z łączeniem rodzin z językiem niemieckim na poziomie A1, obowiązkowy kurs integracyjno-językowy, na który musisz się udać, trwa 6 miesięcy. Ale oczywiście ten kurs nie otwiera się tak, jak przyszedłeś. Są osoby, które czekają na otwarcie tego kursu za 5 lub 2 miesiące. Bóg wie, jak długo możesz czekać z powodu Corony. Nie mówię tego, żeby zniechęcić twój entuzjazm, nie zrozum tego źle. Jeśli nie znasz języka angielskiego, nie możesz pracować jako inżynier bez znajomości języka niemieckiego co najmniej na poziomie B2. Skąd mam wiedzieć? Był starszy brat, który przez lata pracował jako inżynier na kursie integracyjnym. Do Niemiec przyjechał też z pracą żony (jego żona była również inżynierem) z niebieską kartą.

    yenicerixnumx
    Uczestnik

    Witam, jadę do Niemiec ze zjazdem rodzinnym. Jestem inżynierem budownictwa z 4-letnim doświadczeniem. Nie mówię po niemiecku, jak mam się zająć znalezieniem pracy zaraz po wyjeździe? Za ile miesięcy-lat coś wraca na właściwe tory?

    Budownictwo to jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów w Niemczech. W tym celu musisz najpierw podać równoważność.
    Możesz wyjaśnić swoją sytuację korzystając z tej strony:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php