Podejmę działania zgodnie z przekazanymi przez Państwa informacjami...

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    ahmetgultekin
    Uczestnik

    cześć przyjaciele, jestem nowy w formularzu, potrzebuję pilnych informacji, niech Allah będzie zadowolony z tych, którzy stworzyli ten formularz. Moja żona mieszka w Niemczech / Berlinie i wydaje się, że pracuje na dwóch etatach, więc może mnie zabrać. Jego pierwsza praca kosztuje 1,150 euro miesięcznie w dni powszednie, a druga praca to 350 euro w weekendy, co daje łącznie 1,500 euro. Z tego, co moja żona dowiedziała się od osoby w Niemczech, dowiedziała się, że kalkulacji dokonano na tej pracy, w której zarabiała najwięcej. Ponieważ jest obywatelem Turcji, płaci czynsz w domu. Zastanawiam się, czy obliczają to jako całość, czy jest to obliczane na podstawie 1,150 euro. czy możesz pomóc, proszę, dziękuję. Postąpię zgodnie z informacją, którą podasz, zaraz przyjdzie pismo z policji cudzoziemców.

    Muratbdr
    Uczestnik

    cześć przyjaciele, jestem nowy w formularzu, potrzebuję pilnych informacji, niech Allah będzie zadowolony z tych, którzy stworzyli ten formularz. Moja żona mieszka w Niemczech / Berlinie i wydaje się, że pracuje na dwóch etatach, więc może mnie zabrać. Jego pierwsza praca kosztuje 1,150 euro miesięcznie w dni powszednie, a druga praca to 350 euro w weekendy, co daje łącznie 1,500 euro. Moja żona dowiedziała się od osoby w Niemczech, że kalkulacje są dokonywane na takiej pracy, na której zarabia najwięcej. Ponieważ jest obywatelem Turcji, płaci czynsz w domu. Zastanawiam się, czy obliczają to jako całość, czy jest to obliczane na podstawie 1,150 euro. czy możesz pomóc, proszę, dziękuję. Postąpię zgodnie z informacją, którą podasz, zaraz przyjdzie pismo z policji cudzoziemców.