Proszę o pomoc, jeśli znasz się na niemieckim prawie pracy

> Fora > Biznes i życie zawodowe w Niemczech > Proszę o pomoc, jeśli znasz się na niemieckim prawie pracy

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    nescaff do
    Uczestnik

    Cześć przyjaciele, drodzy przyjaciele, minęło już pięć lat odkąd przyjechałem do Niemiec pracuję od dwóch lat nie mam niemieckiego jako języka ojczystego miałem poważny wypadek w pracy 2 miesiące temu miałem poważny wypadek przy pracy Mam mnóstwo towarów, które spadły mi na nogi Pracuję w fabryce marmuru Moje mięso zostało zmiażdżone Właśnie kupiłem chory papier na 6 tygodni Znowu prowadzę zszywacz po drabinie Mam trudności z zatrzymaniem mojego lekarza rodzinnego na urlopie tydzień tymczasowo oglądał inny raport dr 30 dni, który napisał do mnie 30.10.2017 do 30.11.2017 Mam raporty, które otrzymałem, jeden z nich został pozostawiony na miejscu pracy, jeden oddałem do pracy, a drugi poszedł do pracy. Ponownie wysłali raport bo to był nasz błąd, rano znowu zadzwoniłem na miejsce pracy, powiedział, znowu poszedłem do pracy, poszedłem na miejsce pracy, dałem raporty z miejsca pracy nie przyjmuje ten raport nie wiem jak cię wkurzyć od miesiąca nie znam prawa tu przedluzują mi dali 20.11.2017 to mój normalny termin a moja przyczepa 28.2.2018 co miesiąc 27 leżałem najpóźniej i nie kładłem się spać mam pensję 28 dali mi wyjazd, który rozumie prawo, czy możesz mi pomóc z serdecznymi pozdrowieniami.

    rustemxnumx
    Uczestnik

    Cześć przyjacielu,

    Myślę, że jest winny, jeśli Dr nie wysłał swoich raportów. W takim przypadku myślę, że powinieneś zobaczyć swoje miejsce pracy z Dr. Ponadto, jeśli nie uzyskasz wyników, zanieś dokumenty do Arbeitstamt i dokument od dr na temat błędu. Jednak jest też taka sytuacja. Słyszę nieuzasadnione dziwactwa otrzymane od lekarzy rodzinnych. Jeśli masz zbyt duży wydruk na wale korbowym, możesz mieć problemy.

    nieczuły