AUSBULDING ZROBIŁ MOJE SERCE

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    caglarkayan
    Uczestnik

    KOCHANI, JESTEM ABSOLWENTEM INŻYNIERA RYBOŁÓWSTWA UNIWERSYTETU EGE I MÓJ DYPLOM WEDŁUG PROCESU BOLOŃSKIEGO
    NASZ DZIEKAN I NAUCZYCIELE STAŁO MÓWILI, ŻE W EUROPIE TO OBOWIĄZUJE, ALE MAM W GŁOWIE ZNAKI ZAPYTANIA,

    1- CZY MUSZĘ UZYSKAĆ ​​RÓWNOWAŻNOŚĆ MOJEGO DYPLOMU, KIEDY WYJEŻDŻAM DO NIEMIEC? GDZIE MAM ZŁOŻYĆ ZGŁOSZENIE, JEŚLI CHCĘ KUPIĆ?

    2- CZY MUSZĘ AUSBULDOWAĆ? (2 CZY 3 LATA MUSZĘ MIEĆ?)

    caglarkayan
    Uczestnik

    Tymczasem mam zamiar iść na kurs językowy i całkowicie nauczyć się języka, zgodnie z sugestiami innych naszych znajomych, więc mam predyspozycje do tego języka i CHCIAŁBYM SIĘ NAUCZYĆ. TO ODDZIELNY PRZEDMIOT PRACY POŁĄCZENIA

    Kaan
    Uczestnik

    Po pierwsze
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/
    adres pomoże ci z dziurą dyplomową.

    Kwestia druga Jeśli chodzi o owoce morza, na pewno będziesz miał lepszą reputację w Niemczech niż w Turcji.

    caglarkayan
    Uczestnik

    kaanK dziękuję przyjacielu za odpowiedź.

    Sprawdzę link. Poza tym, jak pan powiedział, kiedy mówimy „inżynier rybołówstwa”, stajemy się pośmiewiskiem w naszym kraju. Studiowałem przez 4 lata, schemat przygotowania to 5 lat. Mam dobry poziom angielskiego i jestem 3-gwiazdkowym nurkiem.Mam dużo bransoletek, ale mówią, aby zacząć z pensją 1300 TL prywatnie. Jeśli chcę wejść w stan, pojawia się problem z KPSS. Byliśmy już obiektem kpin jako zawód, przykłady są w każdym filmie i każdym serialu. Ale faktem jest, uwierz mi, że nawet Turcja bardzo potrzebuje inżynierów rybołówstwa, ale polityka w kraju itp. zabija ten zawód. Nasz kraj zrozumie w przyszłości, że ten zawód jest równie ważny jak bycie lekarzem. Z przyjemnością czytam swój zawód i nigdy tego nie żałuję. Na razie mówią przyjedź i rozpocznij pracę w Niemczech z pensją 3000 euro. Powodzenia, chodźmy zobaczyć.