uzyskaj sesję na czas nieokreślony bez B1

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    sansey
    Uczestnik

    Cześć przyjaciele

    Mieszkam w Niemczech od 7 lat. Jestem żonaty z obywatelem Niemiec, mamy dwoje dzieci, które są obywatelami Niemiec. Pracuję jako informatyk w bardzo dobrej niemieckiej firmie i dobrze zarabiam. Niestety z jakiegoś powodu nie udało mi się zdobyć certyfikatu B1. Z tych powodów dają nieprzerwaną sesję roczną. nie mam czasu na kurs itp. Czy mam szansę, jeśli oddam to prawnikowi? Albo co powinienem zrobić?

    yenicerixnumx
    Uczestnik

    Witam, złożyłem wniosek o obywatelstwo pod koniec 6 lat i odesłali go z powodu braku tylko 1 dokumentu. Jeśli dokument formuły 1 w Turcji jest stary, chcą nowego. Kiedy wcześniej składałem wniosek o pobyt na czas nieokreślony, nie dali go z powodu braku dokumentów. Myślę, że Ciebie też to spotka. Jeśli nie spełniasz warunków, z pewnością nie dają. Szczerze mówiąc, nie sądzę, że uda się to rozwiązać z prawnikiem.


    Czekasz 1 miesiąc na termin z urzędu ds. cudzoziemców, a 3 miesiące czekasz na kartę, robisz jeszcze raz zdjęcie, wypełniasz wniosek, to trudna sytuacja. Dużo kłopotów. Okres powtarzania się kończy, znowu te same transakcje, mam b1, ale dają mi 1 rok i 1 rok, bo jestem bezrobotny.

    Ohne idealne
    Uczestnik

    B1 to nie ty. Jest to najważniejszy z oryginalnych dokumentów. Wymóg B1 z integracją.

    grudzień 2019 r
    Uczestnik

    Witaj b1, ile miesięcy skończyłeś w jakim stanie

    Nesibe od
    Uczestnik

    Witaj b1, ile miesięcy skończyłeś w jakim stanie

    B1 nie jest trudny, ile lat mieszkasz w Niemczech? Jeśli uczysz się do egzaminu przez 1 miesiąc, będziesz się dobrze bawić. Nie przesadzaj. Kupiłem go od razu po 1 roku życia. Nie ma się czego bać b1. Na youtube jest już dużo informacji, treści i tematów do egzaminu. Pozbądź się go jak najszybciej 😇.

    Nesibe od
    Uczestnik