Rozwód i pobyt w Niemczech

WITAJ NA FORUM ALMANCAX. WSZYSTKIE INFORMACJE O NIEMCZECH I JĘZYKU NIEMIECKIM ZNAJDZIESZ NA NASZYM FORUM.
    phoneman
    Uczestnik

    Witam wszystkich,

    Moja żona jest turecką obywatelką Niemiec. Jesteśmy małżeństwem od 9 lat i mamy 2 dzieci z podwójnym obywatelstwem. Turcja przyjechała do TR 7 lat i mieszkaliśmy tam po ślubie z moją żoną. Postanowiliśmy osiedlić się w Niemczech 1.5 roku temu i osiedliliśmy się. Zrobiłem zjazd rodzinny przy Dziecku. Mam sesję do listopada 2018. Skończyłem tutaj język niemiecki na poziomie B1, a Centrum Aktywizacji Bezrobotnych prześle mnie na kursy B2 i C1 ze względu na mój zawód. Moja żona pracuje i nie jesteśmy uzależnieni od badań i rozwoju. Ale chcemy się rozwieść, ponieważ nie możemy się dogadać. To będzie negocjowany rozwód. Ale nie pracuję w żadnej pracy, jestem technikiem maszynowym i nie mogę znaleźć pracy, zanim nie będę mógł zrobić poziomu niemieckiego lub zaawansowanego. a kiedy będziemy chcieli się rozwieść, R&D da mi przerwę w domu itp. Ale czy to będzie problem podczas mojej sesji? Listopad 2018 to ostatni dzień. Jeśli stwarza problem, kiedy siadam, a oni odeślą mnie z powrotem, będzie to duży problem dla naszej rodziny, ponieważ żyjemy dla naszych dzieci. :) . Czy ktoś, kto ma wiedzę, może mnie oświecić? Co możemy zrobić? Podczas wsparcia szkoleniowego tego Urzędu Pracy będę pracować cały dzień i nie będę mieć zawodu, w którym mógłbym opłacić ubezpieczenie. Czy to problem podczas sesji?

    fuk_xnumx
    Uczestnik

    Nie ma czegoś takiego jak powrót, ponieważ masz dzieci, nie martw się, jest w porządku

    phoneman
    Uczestnik

    Bardzo dziękuję za odpowiedź,

    Może to pomaga przyjaciołom, którzy są w mojej sytuacji,

    O sprawie dowiedzieliśmy się w porozumieniu z prawnikiem.